طراحی یک کافه با الهام از شهر میلان می‌تواند به خلق یک فضای منحصر به فرد و جذاب منجر شود. میلان به عنوان یکی از شهرهای مد و طراحی معروف جهان، دارای یک سبک زندگی و فضای شهری خاص است که می‌تواند به عنوان منبع الهام برای طراحی فضاهای داخلی متنوع مورد استفاده قرار گیرد.

کارفرماآقای انصاری
موقعیتمشهد، کوهسنگی
سال تکمیلفروردین 1401
مساحت160 m2
نوع پروژهتجاری / طراحی داخلی
طراحاستودیو دنیا براتیان
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

میلان به عنوان مرکز معماری و طراحی معروف است، در طراحی کافه رستوران میلان از سبک مدرن استفاده و از خطوط ساده، و رنگ‌های الهام گرفته از پرچم ایتالیا استفاده شده است.

 طراحی کافه رستوران میلان الهام گرفته از المان‌های معماری و طراحی داخلی ایتالیایی می‌باشد که به ایجاد یک فضای ارامش‌بخش و شیک کمک کند. مثلاً استفاده از موزائیک‌های زیبا، مبلمان طراحی شده با دقت، و نورپردازی مناسب. طراحی کافه رستوران میلان شامل فضای باز یا آویزان می باشد که این ویژگی‌ها نیز بخشی از فضای شهری میلان را بازتاب می‌دهد. این امکان فراهم می‌شود که مشتریان از فضای داخل لذت ببرند و همچنین احساسی از آزادی و آرامش داشته باشند.

برای مشاوره رایگان طراحی داخلی کلیک کنید!

در این پروژه طراحی داخلی کافه رستوران میلان، تقریبا همه عناصر فضا از جمله رنگ، نورپردازی، مصالح، مبلمان و... با دقت زیادی طراحی شدند. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از نمونه کار های دیگر ما بازدید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *